02.04.2010

træning.



Hills freak
Sidder i sofaen og zapper, men jeg har den undskyldning at være syg.

Det har dog lige slået mig jeg er blevet hende jeg aldrig troede jeg skulle blive.. Jeg savner at træne! Ja.. den er god nok. Bare fordi jeg nu har været møg syg en tre dages tid og derfor ikke har så meget som kunne løfte en fjernbetjening, siddet med computeren i skødet og stenet, finder jeg disse billeder af The Hills stjernen Kristin Cavallari, der lige er trådt ud af træningscenteret og bliver pludselig overvældet af den totale afsavn -mine stramme træningsbukser, sved dryppende pande (læs: sved dryppende over det HELE) højt musik og selvfølgelig den fantastiske følelse det er efter en times non-stop Thai-bo.
Jeg har sagt det før og siger det igen! Dans og yoga er great, men thai-bo er mega great =)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar