06.04.2010

ALLISON?




Engang faldt jeg over 'ALLISON scandinavian purity' og i det jeg var totalt SU-"broke" købte jeg hele serien hos Føtex, der havde et glimrende tilbud. Da jeg havde brugt alt op kom det næste tilbud fra Føtex, denne gang 'restparti'...Hmm ..Jeg købte igen alt jeg kunne få fingrene i.. Og ja.. nu er alt så brugt op, igen! Og ikke nok med det så findes serien ikke længere.. NOOOO!!.. Gik helt ned over det, virkelig!! Det har været så skønt, min hud har været babylicious i flere måneder nu, uden at skulle bruge millioner af kroner jeg ikke har.
Har undersøgt det lidt og nu lader det til de har lavet "Allison" om til "o.n.e." som er super øko-no nonsense cremer. Det er jo slet ikke så dårligt! De kan ikke købes hos Føtex længere, men er nu at finde på Apoteket og endda stadig til rimelige priser, tror den dyreste creme koster 100 bops =) Desværre har de ikke taget 'firmingserum' med i det nye mærke, det var ellers min absolutte yndlings.
Jeg har købt lidt af det hele i dag og skal nok vende tilbage i form af en "fra 1 til 10"! Du kan læse om mærket her: Allison A/S

Ingen kommentarer:

Send en kommentar