03.03.2010

What to do...?




Jeg har et "problem", ikke et af de livstruende af slagsen heldigvis - MEN. Jeg forelskede mig (stuck i Indien) i den fantastiske 'Adani' støvlet fra Whyred (1. photo), dog alt for sent... Nu er jeg på jagt efter et par brune støvletter el lign. Jeg er obsessed med brune sko lige for tiden (måske fordi min sorte samling er begyndt at fylde for meget i skabet...), men kan bare ikke finde det rette par... Hvilken ulykke...;)
Hvis man havde uendelige midler, ville det selvfølgelig ikke være noget problem, og så ku' man i farten lige smide et par superfede vinterstøvler oven i hatten. Ja indianer temaet går lidt igen, men vi ER altså vilde med det!!!
Fra toppen:
'Adani' Whyred
'Joie' Shopbop.com
'Ash' Shopbop.com
'Minnetonka back zipper moccasin' net-a-poter.com
'MOU - Eskimo ankle boots' net-a-porter.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar