07.03.2010

Acne 2010












Hold nu op! Tror faktisk ikke jeg har oplevet en sko collection der rammer alt det jeg godt kan lide på en og samme gang.. SÅDAN Acne... You did it!
Ved godt vi poster sko, sko og sko for tiden, men det vrimler simpelthen med lækkerier over det hele og det er svært at overskue hvilke par der skal invisteres i.
Jeg er faldet for den nederste (selvom alle disse er mine favoriter og er faldet for dem alle) så kunne jeg meget godt tænke mig at jokke rundt i disse flade brune/leopard banditter hele sommeren! Desværre lader det til de ikke er kommet i produktion (WTF??)... Men jeg leder stadig... Ved du noget?

(ENGLISH)
Do not actually think I've seen a shoe collection which affects everything I like at the same time .. WOW ACNE ... You did it!
I fell for the sandal at the bottom (last pic). I could very well imagine my self walking around in these flat brown / leopard bandits all summer! Unfortunately it seems they did not come into production (WTF ??)... But I am still looking ... Do you know something?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar