23.02.2010

JUST A (flight) THOUGHT



Nu sad jeg lige på net-a-porter og faldt over et 'flight chic' tema, hvilket gav mig helt vildt lyst til at eje dette 'travel babe' sæt fra Lounge Lover og i øvright også løse mine outfit problemer - til når Roomie og jeg på et eller andet tidspunkt får fløjet vores bagdele over atlanten og til L.A. Det ville være det mest behagelige og overskudsagtige at rejse og arrivere i. Når jeg nu var i gang kunne jeg da også ønske mig læderkondierne fra See by Chloé, da mine fødder for det første hæver ustyrligt op på lange flyveturer (seriøse pølsetæer) og for det andet altid er kolde i de air con maskiner... Problemet opstår når vi kommer til det med cool cash, så kan det godt være jeg må holde mig til Lounge Lover sættet - eller finde noget lign. lækkert i COS;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar